Władze klubu West Bromwich Albion wygrały cały sezon już przed początkiem pierwszego meczu. Ich „Boiler man” podbił serca wszystkich kibiców w Anglii.
Klub z Championship (druga liga w Anglii) podpisał w maju kontrakt z firmą produkującą bojlery. Nie jest to najłatwiejszy produkt do promowania. Potrzeba sporego wyczucia i kreatywności, żeby zainteresować nim odbiorców i media.
…albo można po prostu ubrać kogoś w kostium bojlera z nogami i czapką na głowie.
West Bromwich i ich sponsor postanowili, że to doskonały pomysł. Jedno udało im się na pewno: było o tym głośno. Fani na Twitterze mieli co robić ze zdjęciami Boiler Mana przez cały dzień!
West Brom having a Boiler as a mascot is the highlight of the year. Might as well jib the entire season off, nothing is going to top that. pic.twitter.com/VLupet2Oic
— Ste Hoare (@stehoare) August 4, 2018
How have I only just seen this 😭 Meet West Brom’s new mascot… yes, it’s a boiler with legs, wearing a cap. I kid you not. I love this season already 😂😂 #WBA pic.twitter.com/zOYCIU1wl1
— Jules Breach (@julesbreach) August 4, 2018
Having a difficult day? Just remember that West Brom new mascot is Boiler Man. pic.twitter.com/IuYkRYVP6Q
— JJHR (@painkillerstome) August 6, 2018